Dobra strona - czyli jaka?

Dodane: 20-12-2015 12:46
Dobra strona - czyli jaka? Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy? strony dla firm

O usability

Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!


Tworzenie stron od kuchni

Technologii wykonywania stron z roku an rok jest coraz więcej. Co prawda używają one tych samych języków i skryptów, jednak w najnowszych wersjach. Obecnie używane frameworki do tworzenia stron bardzo ułatwiają programistom i web designerom ich prace.

Animacje, responsywność i dostosowanie do użytkownika to najważniejsze cechy nowoczesnych projektów i realizacji. Użytkownik jest tutaj najważniejszy, ponieważ to on jest odbiorcą treści prezentowanych na stronach i to dla niego te treści powinny być publikowane. Warto zadbać o czytelność i spójność całości strony, tak aby użytkownik mógł bez problemu znaleźć to czego potrzebuje.


Dobra strona internetowa

Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.